katsomaan ja kuvaamaan uudet mallit.
Tuupinta oli kovaa, joten useimmat kuvat tärähti julkaisukelvottomiksi.
Tilanne n.20min ennen julkaisua..
Tilaisuuden avasi Kawasakin Suur-hillokeisari, Japanista
Ja sitten itse asiaan..
Kawasakin Z1000SX oli aika kova juttu, se oli pidetty viimeiseen saakka jemmassa.
Z1000SX on katettu versio Z1000-mallista ja omaa saman suuntaiset teholukemat.
Stonga on reilusti korkeampi ja takajakkara on jo istumista varten. Takatapit on alempana ja laukkusarjat löytyy optiona.
Pleksikin on säädettävissä, eli tourinkipeli hyvään saumaan.
Kawasaki 2011 Z-malliston suhteen onnistunut värivalinnoissaan loistavasti.
Vihreä on tyylikkään metallihohtoinen.
W800 on uusintapainos W650-mallista, jonka menestys jäi meillä vähän nihkeäksi.
Paikalle oli tuotu tusinan verran erilaisia tankkeja sekä tietokone johon sai valita hyllyn tölkeistä mieleisensä. Eli tuotekehitys on tuotu kentälle!
Vain tummanvihreä/hopea väri on todennäköisesti ensivuoden valikoimassa.
Tehoja ei näissä seniori-motoissa ole mutta, saattaa Triumphin "Bonne" joutua koville testeissä!?
LSL-osastolla olikin heti Flat Trak -henkinen versio nähtävillä
Virallinen W800 video
Uusi ZX-10R vetääkin ensi vuonna mattoa BMW S1000RR:n alta. Saa nähdä onnistuuko!?
Erittäin hienoa viimeistelyä ja ajoasento on todella loistava. kolme erilaista teho-modea ja erikseen kolme erilaista luistonesto-modea takaa ensikaudelle kunnon vastuksen muille.
Kympissä on varmasti maailman pienin ABS-yksikkö. Se oli vain hieman röökiaskia isompi. Luistonesto on varmuudella loistava, koska jo GTR 1400:ssa oleva versio toimii hienosti.
Etuiskareina on ensi vuonna ZX-6r mallista tutut "Big piston" pumput, joita on jo kehuttu parhaiksi sarjatuotanto-mallin iskareiksi.
Ulkonäkö on asia joka tulee jakamaan mielipiteitä, mutta ostaahan porukka Hayabusiakin, joten..
Yllättäen Akrapovic -osastolla vedettiin samalla huppua pois pelinpäältä..
Oho, sehän on tarvikeputki uudessa pelissä, heti alkuun!
Race-malli
Model release
Ai niin se pyörä..
Z 1000 2011 vihreänä...Oooh!
Z 750 R
Ensikaudella ei tulla nauttimaan täysin uudistettusta seiskapuokki zetasta, vaan saadaan hieman päivityksiä.
Eli Radiaali-jarrut, teräspunos letkut(eteen?), paremmilla säädöillä olevat iskarit ja Faceliftaus maskiin. Siinä näkyvimmät!
Väritys on ihan saatanan makee, jopa matta-musta versio.
VN 1700
Väinöstä tuli uusi RoadKing-kopio, hieno sellainen.
Vähän tehoja, paljon painoa, ABS-jarrut.
Siitä ei sen enempää ole kerrottavaa
katala kameramies alkoi jo huojumaan illan tässä vaihessa.
Kommentit
Lähetä kommentti