Kawasaki 2011 Z 1000SX, W800, ZX-10R, Z 750R, VN 1700 Kölnin messuilta

Livahdettiin Kawasakin uusien mallien julkaisutilaisuuteen ja huomasin että oikeat lehtimiehet on aika snadeja, joten kampesin kollegan kanssa ihan keulille
katsomaan ja kuvaamaan uudet mallit.
Tuupinta oli kovaa, joten useimmat kuvat tärähti julkaisukelvottomiksi.

Photobucket
Tilanne n.20min ennen julkaisua..

Tilaisuuden avasi Kawasakin Suur-hillokeisari, Japanista

Photobucket

Ja sitten itse asiaan..


Kawasakin Z1000SX oli aika kova juttu, se oli pidetty viimeiseen saakka jemmassa.
Z1000SX on katettu versio Z1000-mallista ja omaa saman suuntaiset teholukemat.
Stonga on reilusti korkeampi ja takajakkara on jo istumista varten. Takatapit on alempana ja laukkusarjat löytyy optiona.
Pleksikin on säädettävissä, eli tourinkipeli hyvään saumaan.

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Kawasaki 2011 Z-malliston suhteen onnistunut värivalinnoissaan loistavasti.
Vihreä on tyylikkään metallihohtoinen.


W800 on uusintapainos W650-mallista, jonka menestys jäi meillä vähän nihkeäksi.

Photobucket

Paikalle oli tuotu tusinan verran erilaisia tankkeja sekä tietokone johon sai valita hyllyn tölkeistä mieleisensä. Eli tuotekehitys on tuotu kentälle!

Photobucket

Vain tummanvihreä/hopea väri on todennäköisesti ensivuoden valikoimassa.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Tehoja ei näissä seniori-motoissa ole mutta, saattaa Triumphin "Bonne" joutua koville testeissä!?

Photobucket
LSL-osastolla olikin heti Flat Trak -henkinen versio nähtävillä

Virallinen W800 video




Uusi ZX-10R vetääkin ensi vuonna mattoa BMW S1000RR:n alta. Saa nähdä onnistuuko!?
Erittäin hienoa viimeistelyä ja ajoasento on todella loistava. kolme erilaista teho-modea ja erikseen kolme erilaista luistonesto-modea takaa ensikaudelle kunnon vastuksen muille.
Kympissä on varmasti maailman pienin ABS-yksikkö. Se oli vain hieman röökiaskia isompi. Luistonesto on varmuudella loistava, koska jo GTR 1400:ssa oleva versio toimii hienosti.
Etuiskareina on ensi vuonna ZX-6r mallista tutut "Big piston" pumput, joita on jo kehuttu parhaiksi sarjatuotanto-mallin iskareiksi.
Ulkonäkö on asia joka tulee jakamaan mielipiteitä, mutta ostaahan porukka Hayabusiakin, joten..

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Yllättäen Akrapovic -osastolla vedettiin samalla huppua pois pelinpäältä..

Photobucket
Oho, sehän on tarvikeputki uudessa pelissä, heti alkuun!


Race-malli

Photobucket

Photobucket


Model release

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ai niin se pyörä..

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Z 1000 2011 vihreänä...Oooh!

Photobucket

Z 750 R

Ensikaudella ei tulla nauttimaan täysin uudistettusta seiskapuokki zetasta, vaan saadaan hieman päivityksiä.
Eli Radiaali-jarrut, teräspunos letkut(eteen?), paremmilla säädöillä olevat iskarit ja Faceliftaus maskiin. Siinä näkyvimmät!
Väritys on ihan saatanan makee, jopa matta-musta versio.

Photobucket

Photobucket

Photobucket


VN 1700

Väinöstä tuli uusi RoadKing-kopio, hieno sellainen.
Vähän tehoja, paljon painoa, ABS-jarrut.
Siitä ei sen enempää ole kerrottavaa

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
katala kameramies alkoi jo huojumaan illan tässä vaihessa.

Kommentit