Huomioita ratin takaa

Valitettavan yleinen ilmiö maassamme


 Tässä muunna päivänä autolla kehä I:llä ajaessani paineli eräs OG-motoristi Hayabusalla oikeaa kaistaa ja ihan rajoitusten mukaan. No mitä sitten? Busa on yleinen peli ja sillä voi ja saa ajaa rajoitusten mukaan, kyllä. On kuitenkin tullut silmäiltyä prätkiä jo pitkät ajat ja erikoisuudet pistää välittömästi silmään.
 Summasin mielessäni että nyt ei ollut kaikki ihan paikallaan ja vauhdin himmaaminen paljastikin kyseessä olevan aidon: Säästin rahaa ja tein itse -Busanistin.
Kuvan pyörä ja kuljettaja eivät liity tekstiin

Sitä vaan tulee miettineeksi että mitä saavutetaan tai mihin pyritään sillä että hankitaan yksi markkinoiden sulavalinjaisimmista ja tehokkaimmista Super-pyöristä ja tehdään siitä hmm.. Pan-European? Hetkinen eikös sellaisen saa hankittua suoraan kaupasta valmiina retkeilyyn?
 Mahtaa olla hieno ajettava kun on korkea pleksi, kymmenen senttiä korotetut kahvat ja hillitön rahtipatteri pyörän päällä.
Siinä on vapauden tunne tapissa kun vääntää kaasun pohjaan ja huomaa että ilmavirta painaakin nyt niin paljon taakse päin että  kaasua ei saakkaan laskettua ja kun tuli ängettyä kaksi kaljalavaa tuonne perälaukkuun niin tuntuu tuo keulakin olevan samalla ilmassa. Onneksi laitoin lähtiessäni nää lenkkarit jalkaan ja nää kevariajoilta jääneet ajokamat päälle, niin mitään hassua ei voi tapahtua. - turvallista matkaa!
 Radalla ajoa varten pyörään on tilattu Ebaystä hienot hiilikuituvaimentimet, joilla tehot nousee ainakin 15 heppaa.
Stongassa on varmasti navigaattori ja viimeistä huutoa oleva sinihammas kypäräpuhelin järjestelmä, samaa sarjaa jota pidän aina korvassani.
 En tiedä miksi, mutta rupesi hitsaamaan kyseisen lajityypin sankarit oikein todella. MENKÄÄ NYT OIKEASTI OSTAMAAN FJR tai VASTAAVA MATKAPYÖRÄ. Ne on turvallisia eikä maksa yhtään sen enempää kuin kotikutoinen Hayabusa Finland-touring-edition.
..mua huvita oikein mikään..

F&_k that let´s ride!

Kommentit

Lähetä kommentti